تولــد 4 سالگی!!!


  تولــد 4 سالگی این وبلاگ  


یادم رفته بود!!! خیلی اتفاقی یادم افتاد که امروز تولد وبم بود!

4 سال پیش اینجا رو ساختم .. واسه اسمش خیلی فکر کرده بودم..

همون روز اول از تعداد بازیدید فهمیدم چقدر قراره موفق بشه

خاطرات زیاده.. فقط میشه گفت یادش بخیر...

هنوز امید دارم که تابستون بتونم گاهی اینجا پست بذارم .. حداقل هفته ای یه بار

که دوباره زنده بشه .. حالا هرچقد ساده و کم

.

.

وب دوس داشتنی من.. تولدت مبارک 


نظرات 12 + ارسال نظر
fatemeh 1396/09/30 ساعت 10:52

چرا ناراحت؟

fatemeh 1396/10/10 ساعت 22:48

بالاخره تلگرام فیلتر شد مردم یه سر به وبلاگای قدیمیشون زدن


آره دوباره ممکنه وبلاگا جون بگیرن

fatemeh 1396/10/11 ساعت 11:19

وبلاگا شاید دوباره مثل بشن..ولی ادمای وبلاگا رو فکر نکنم..

درسته..
همه تغییر میکنن

باورم نمیشه
باورم نمیشه
باورم نمیشه
باورم نمیشه
.
.
.
خیلی نا امیدانه اومدم ...اخرین باری که به وبت اومده بودم ادرست allstar-8 بود فک کنم...یا نه...نه نه اخرین تغییرت از 8 به 9 بود...نمیدونم شایدم همون 8 اخرینش بود...اینجا خیلی حرف نمیزدم....گه گاهی کامنت میزاشتم اوایل ولی کلا همیشه هم جا مخاطب خاموش بودم...الان اومدم به وب هایی که همیشه دنبالشون میکردم سر زدم...بغض بغض بغض بغض...دارم خفه میشم از بغض...چرا همه چی انقدر تغییر کرد...چرا...اون صمیمیت ها و همدلی ها و دوستی های دنیای مجازی که خیلی واقعی بود تموم شد....لعنت به این شبکه های اجتماعی ...از وقتی وایبر و اینستا و تا و غیره اومد و وبلاگ ها جمع شد...فضای مجازی کثیف شد...اخخخ
امیدوارم حال دلت خوب باشه مهرداد جان...یه زمانی خیلی حالمو خوب میکرد وبت خیلی میخندیدم...حتی گاها اون تامل هایی که وامیداشتی ادمو هم خیلی به جا بود حتی در قالب طنز...

کامنتت خیلی قشنگ بود
حرفات هم درست بود و هم تلخ
یاد اون کامنتا بخیر.. اون صمیمیت ها
دیگه امکان نداره بشه توی اینستا و جاهای دیگه اون صمیمیت هارو پیدا کرد
....
مرسی نظر لطفته . شاید دنیا اینجوری نموند و همه چی مثل قبل بشه
موفق باشی

الانم باورم نمیشه که هستی و تایید میکنی نظرات رو:))
نه نمیشه...دیگه نمیشه اون صافی و مهر رو پیدا کرد اون صمیمیت ها و معرفت ها...مخصوصا اینستا که گند اصلی رو زده همش شده چشموهم چشمی پست گذاشتن فخر فروشی...یا محتوای بیخود و شخصی که هیچ سودی واسه فالوئرا نداره...تو فضای مجازی الان همه شدن مرده ی متحرک...لایک و لایک و لایک.بی هیچ حرفی..نظری...همدلی ای...با یه نقاب به چهره...
همه عوض شدن...دنیای مجازی الان خیلی پلید شده...

کاش که مثل قبل بشه...کاااااش..
شاید بشه دوباره وبلاگ ها رو سرپا کرد اگه هرکس همت کنه و از اون همه وقتی تو تلگرام و اینستا و..هست نصفو برای اینجا بزاره...میشه برگشت به وبلاگ ها...اما آیا شخصیت های تغییر کرده اینجا دوباره مثه قبل میشن...اعتماد ها دوباره شکل میگیره...صمیمیت برمیگرده...این محافظه کاری های زیاد از حد کنار گذاشته میشه...دلم خیلی پره آه

مرسی همچنین

آره من زود به زود سر میزنم به اینجا..
تصمیمم اینه که هفته ای یه پست بذارم
یخورده درگیر بودم ولی میخوام هفته ای پست درست کنم و بذارم
نمیتونم دست بکشم از این وب

خیلی خوب میشه اگه برگردی و اینجارو سرپا کنی

یادته یه بار گفتی میخوای اینجا رو تعطیل کنی...گفتی وقت نت و اینجا رو نداری... اون موقع بنظرم خیلی بی رحمانه بود حرفت

خوشحالم که نمیتونی دل بکنی ازینجا و برمیگردی و اپ میکنی

آره یه زمانایی شد که فکر میکردم دیگه نمیتونم
ولی واقعا نشد که از اینجا دل بکنم
تو فکرم هست که یه برنامه ی مشخصی براش تعیین کنم مثل یجور هفته نامه بشه
هر هفته توی یه روز مشخص یه پست خوب بذارم با مطالب متنوع
احتمالا همین مدتی عملیش کنم

fatemeh 1396/10/25 ساعت 13:10

به امید شروع دوباره ات

ممنون

پس به امید روزی که بیامو پست جدید ببینم:)

ایشالا

nazanin 1396/11/03 ساعت 19:51

یادش بخیر همیشه با دوستان ک دور هم جمع میشدیم حرف از پستای باحالت بود کلی میخندیدیم خیلی حالمونو خوب میکردی اون موقعا دمتگرم خیلی خبر خوبی بود که میای هر چند وقت پست میذاری

ممنون لطف داری

زهرا 1397/02/13 ساعت 16:12

تولده پنج سالگیشم گذشت

nazanin 1397/04/06 ساعت 02:40

fatemeh 1397/07/28 ساعت 13:53

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد