دختره رفت داروخونه ، تب سنج میخواست
دکتر دیجیتالی بهش معرفی کرد. 
گفت در صورت تب بالا زنگ میزنه
دختره گفته به گوشیم زنگ میزنه یا به تلفن خونمون..؟؟؟!

تا حالا دقت کردین

وقت رانندگی

به محض این که احساس می کنیم راه رو گم کردیم

اول اون ضبط ماشین رو کم می کنیم!!


به زنه میگن چرا اینقد عصبانی هستی؟
میگه شوهرمو فرستادم برنج بخره کامیون زیرش کرده
میگن ای بابا ، خوب حالا میخوای چیکار کنی؟
میگه نمیدونم شاید ماکارانی درست کنم!

یه سری با بابام تو ماشین بودیم بعد

۲ تا خارجی اومدن سوار ماشین شدن 

من به بابام گفتم ازشون بپرس ببینیم اهل کجان؟

بابام خیلی با اعتماد به نفس بهشون گفت:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

?made in...


صندوق عقب ماشین ها در کشور های مختلف :
آمریکا: جعبه کمک های اولیه، زنجیر چرخ
آلمان: چراغ خطر، کپسول ضد آتش، زنجیر چرخ
انگلیس: جعبه ابزار، چراغ خطر
ایران: قلیون، زغال، منقل، بادبزن، یه چماق هم واسه دعوا
یه همچین مردم دوراندیشی داریم ینی

من یه بار نزدیک بود 

بیماری پوستراوماتیک استرس دیس اُردر بگیرم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ولی چون اسمش سخت بود همون اسهال شدم!!!


هزینه عمل دماغ اینقدر سنگین شده پدر و مادر بچه دار بشن میگن :دختر پسرش مهم نیست فقط دماغش سالم باشه :)))


یکی از ماندگارترین دیالوگهای مرحوم بروسلی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

غـــــوووو داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


حالا جدا از قهرمانی های آسیایی و چهارتایی و 24 - 18 و این حرفا ..

بزرگترین افتخار ما استقلالیا اینه که :

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تتلو پرسپولیسیه !!!


یارو داشته توى خیابون راه میرفته هى میگفته

13 ، 13 ، 13 ، 13 ،13،13، 13، 

ازش میپرسن چرا قفل کردى روى 13؟.؟ 

میگه دارم گوه خورا رو مى شمارم 

14، 14، 14، 14، 14، 14، 14، 14، 14


اصفهونیه مرغداری بازمیکنه روز اول سر یه مرغ رو میبره به بقیه مرغا میگه که اگه کسی تا فردا سه تا تخم نذاره این بلا سرش میاد.

فردا میاد میبینه همه سه تا تخم گذاشتن اما یکی یه تخم گذاشته 

میگه میخوای سرتو ببرم؟

میگه آقا به خدا من خروسم میفهمی؟؟ خروس !!!


دیشب بی خوابی زد به سرم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منم زدم تو سرش

خلاصه دعوامون شد تا می تونستیم همدیگرو زدیم :|


یه بار تو یه جمعی بودم
بابام زنگ زد گفت یه سوال میپرسم تابلو نکن فقط با آره یا نه جواب بده
باشه؟
منم گفتم باشه
گفت اونجا چه خبره؟ :|
به نظر شما بگم آره یا نه؟؟

الان یه طوری شده دخترایى که چکمه خریدن ، بیشتر از کشاورزا چشم و امیدشون به آسمونه،،،،!!!!!
خدایا هیچ امیدی رو نا امید نکن...!!! :)))


ما حال نداریم تا توالت بریم مردم واسه عکس پروفایل میرن آتلیه :| :| چه داستانیه..


به مامانم میگم :شام چی داریم؟ میگه :آنچه گذشت...! 

میگم :غذای جدیده؟

 میگه : آره

 میگم :خو حالاچیا داره توش؟ 

میگه :هرچی تواین هفته پختمو کوفت نکردی قاطی کردم دوتا تخم مرغم زدم و مث کتلت سرخش کردم! 

اگه اینم کوفت نکنی فرداشب پس ازسالها داریم !!!


دیروز دوست دخترِ رِفیقم بِهِم زنگ زد
گفت : سلام میخوام بِهِم یه کمکی کنی !!!
گفتم : بِفرمایید
گُفت : تو که رفیقشی نمیدونی galaxy s5 دوست داره یا iphone 5s ؟ فردا تولدشه موندم چی واسش بگیرم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد من دیروز فِلَش دوست دخترم تو جیبم جا موند
ساعَت 3 نصفه شب بِهم اس داده :
فلَشو پیچوندی دیگه ؟؟ فلَشت میکنم :|


ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﯾﺒﺎﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺷﺪﻩ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺎﺷﻢ, ﯾﮑﯽ ﺑﯿﺎﺩ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺭﻭﯼ ﻣﻦ ﻟﺤﺎﻑ ﺑﮑﺸﻪ ﻻﻣـــپـو ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﻨﻪ ﺩﺭو ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺑﺒﻨﺪﻩ 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﯿﺰﺍ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏ ﻭ ﺧﯿﺎﻝ
ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ..

ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ... 
ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺎﺩ ﮐﻮﻟﺮﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻻﻣــــﭗ ﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻪ و ﺩﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻩ ... 
ﺩﻭ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺕ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ ..
ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﻣﯿﺎﺩ اونیه ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺷﺎﺭﮊﺭﻭ ﺑﺒﺮﻩ !


سرزده رفتیم خونه یکی از آشناها
بچه صاحبخونه گفت :
عمو ما میدونستیم شما میاین خونمون
گفتم : ازکجا می دونستین ؟
جواب داد : مامانم چایی آورد تفاله چایی اومده بود روی استکان بابام
بابام گفت الان یه خری میاد خونمون !!


دختره اومد ساندویچی... یارو بش گفته بندری بذارم؟؟؟
دختره گفته: نه محسن یگانه بذار یا علی عبدالمالکی... فقط غمگین باشه!!!


درسته خوشگلو خوش تیپ نیستم....
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.
اما در عوضش دوست داشتنى وتودل برو هم نیستم :|
اَى من برینم به این شانس :|


تا حالا دقت کردین ؟
تو کشته های جنگ
فقط به زنا و بچه ها اهمیت میدن
انگار ما مردا مهم نیستیم بمیریم یا زنده باشیم !!!


اﯾﺮﺍﻧﯿﻪ ﻭ ﮊﺍﭘﻨﯿﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﻮﺩﻥ .
ﮊﺍﭘﻨﯿﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﮐﻨﺴﺮﺕ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ،
ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺟﯿﻨﮓ ﺟﻮﻧﮓ
ﺍﯾﺮﺍﻧﻴﻪ : ﭼﯽ ﮔﻔﺖ؟؟
ﮊﺍﭘﻨﯿﻪ : ﮔﻔﺖ ﻫﻮﺍ ﺧﻮﺑﻪ ... ﻋﺸﻖ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ .. ﺩﯾﺪﻥ ﯾﺎﺭﻡ ﺁﺭﺯﻭﺳﺖ ... ﺩﻟﻢ ﻳﺎﺭﻣﻮ
ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ
ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ : ﭼﻪ ﺟﺎﻟﺐ! ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭ ﮐﻠﻤﻪ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺣﺮﻑ ﺯﺩ !! ؟
ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮕﺬﺭﻩ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ، ﮊﺍﭘﻨﯿﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﺮﻩ
ﮐﻨﺴﺮﺕ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ
ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ ﻣﯿﮕﻪ : ﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﯾﯿﯽﯾﯽ
ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ
ﻫﯿﯿﯿﯽ ﻫﯿﯿﯿﯿﯽ ﻫﻮﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎ ﻫﺎﻻﯼ ﻫﻮﺍ ﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻩ ﻩﯽ
ﻫﻪ ﻫﻪ ﻫﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ ﻫﺎﯼ ﻫﯽ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ
ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼﯾﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯽ ﺩﻝ ...
ﮊﺍﭘﻨﯿﻪ : ﭼﯽ ﮔﻔﺖ؟
ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ : ﻫﻨﻮﺯ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﮕﻔﺘﻪ !!!!


ای که در فصل خزان بینی مرا با پشت خم
این زمستانم مَبین ما هم بهاری داشتیم


""  شــروع دوبـاره ی ایـن وبــلاگ  ""


""  قالب عوض شـد  ""


""  کــامنــت هم که فعلا غیر فعــالـه  ""


""  سبــک پستـا هم تغییر کرده ، تنوع موضوعیشم بیشتر میشـه  ""


""  رکـورد بازدید وب 2005 بازدیده که میخوام شکسته شـه  ""